زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بازم ایده ام اختراع شده - شطرنج دیجیتالی

شطرنج دیجیتالیامروز روز بدی بود. داشتم اپلای ابراد رو میگشتم که یه دفعه لینک یه سایت پیدا شد برای ثبت ایده.

به اسم جشنواره ملی ایده های برتر

http://www.best-idea.ir/Default.aspx


بعد گفتم برم دو سه تا ایده امو ثبت کنم. الان نزدیک 11 تا ایده خفن داشتم که 3 تاشو اینجا ثبت کردم. البته الان یه کم پشیمونم آخه هر کدوم از این ایده ها میتونه وافعا پولساز باشه. نکنه بدزدنش؟

یه ایده ام هم این شطرنج دیجیتالی بود. باورم نمیشد وقتی توی اینترنت سرچ کردم عین چیزی که توی ذهنم بود عکسش موجود بود اونم برای خرید! 

عین مزایایی که بهش فکر کرده بودم حتی بیشتر هم داشت! نامردا چرا ایده های منو انجام میدید!


تازه همون چیزی که برای آموزش فکر میکردم هم داشت

http://www.classicchessandgames.com/MillenniumTalkingChessSchoolModelM182.htm

مدل های سفری هم دشت!

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

eeeeeeeeeeeeeee
ey baba hale man ham gerefte shod

خیلی قدیمیه که!

کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

واقعا ناراحت کنندست
بابا زودتر میجنبیدی خووووو
الان بقیه ایده هاتو زودتر به سرانجام برسون خواهشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد